Tekst: | Hejsa, Klaus, du skrev engang at hvis ord bliver fremhævet med stort, så er det som regel løgn....er der nogen der har klippet halen af din gyngehest i dag?...:)
Der er mange ydelser der er gratis. Det kaldes "service". F.eks. får jeg ikke noget som helst ud af at en eller anden fyldebøtte ringer til mig fra et værtshus for at få afgjort et musikvæddemål. Det er ikke godt for mit omdømme at nægte at besvare slige henvendelser - på samme måde er det heller ikke godt for musikbranchens omdømme når man fra KODA's side begynder at gå i lidt for små sko rundt omkring i samfundet. Kan man for råbende ud højt ikke fire lidt her og der for at opnå noget endnu mere vigtigt, nemlig folks accept af KODA's virke. Jeg har til dato ikke talt med nogen som helst af mine kunder som synes det er rimeligt jeg skal til at betale afgift for at demonstrere mine CD'er. Og nej, jeg kan ikke bare lægge de 3000 kr om året på CD'ernes pris - skal en CD koste 150,95 - nej vel? En mulighed er at stille en lille kop frem på disken, og bede folk om at give 1 kr. hver gang de skal lytte til en CD ( og skrive KODA-bidrag på et label på koppen ).
Hjælp - nu kan jeg mærke mit blodtryk stiger, og at halen mangler på _min_ gyngehest - godt at det er lukketid, og godt at vodkaen er faldet i pris, så man har råd til at bemægtige sig en screwdriver...:) Ole, CD-BAREN |